czwartek, 21 lipca 2016

Poznajmy się!

Hej! 

Cieszę, się, ze tu jesteś! A skoro już tu trafiłaś/trafiłeś - poznajmy się :)

Jestem Renata i od czerwca 2015r. jestem dyplomowaną położną. Obecnie kontynuuję naukę na tym samym kierunku, jakim jest położnictwo, a teorię przekładam na praktykę zarówno na zajęciach praktycznych jak i w życiu prywatnym gdyż zostałam Mamą!

W niedługim czasie przekonam się na własnej skórze czym jest poród, który do tej pory obserwowałam i w którym uczestniczyłam jako studentka i przyszła położna. Przekonam się jak wygląda macierzyństwo z perspektywy mamy, już nie tylko córki.

Właśnie to wydarzenie sprawiło, ze postanowiłam założyć bloga i dzielić się wiedza, oraz małym bo małym, ale zawsze doświadczeniem zdobytym na zajęciach, wykładach, praktykach czy podczas samokształcenia.

Bycie pacjentka otworzyło mi oczy  na wiele problemów, z jakimi mierzy się  każda przyszła mama, która szukając odpowiedzi na nurtujące ja pytania, przy odrobinie szczęścia uzyska odpowiedz w gabinecie lekarskim, od znajomej położnej, koleżanki czy mamy, które ciąże maja już za sobą. A w najgorszym odpali internet i dr Google'a, który jakie diagnozy skrywa w swoich odmętach - chyba wszyscy jesteśmy w stanie sobie wyobrazić, a ilość bzdur i mitów na temat ciąży, porodu, karmienia piersią czy opieki nad noworodkiem aż przytłacza i przyprawia o ból głowy.

Na koniec jeszcze pokrótce o mnie: 7 dziecko swojej Mamy, kobieta i położna, wiec nic co kobiece nie jest mi obce, zwolenniczka szczepień. Zdrowie, moda i uroda - to lubię i o tym będzie. Pisać pięknie nie potrafię, wiec w tym momencie zaproszę do mojej pierwszej, tematycznej notki  - WYPRAWKA.

Cieszę się, ze tu jesteś i ze dotrwałaś/dotrwałeś do końca tej notki. Zostań ze mną na dłużej, bo będzie fajnie!

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Wiele dla mnie znaczy.